Friday, January 25, 2008

KARANGAN DARJAH EMPAT

1. Amalan Hidup Sihat

2. Mimpi Yang Menyeramkan

3. Surat Kepada Ayah

4. Permainan Yang Saya Gemari

5. Musim Buah-Buahan Di Kampung Saya

6. Kepentingan Perpustakaan

7. Dialog: Anak Yang Baik

8. Syarahan

9. Laporan

10. Biografi : Diri Saya

11. Surat Kiriman Tidak Rasmi

12. Pengalaman Disekolah Baru Saya

13. Surat Kiriman Rasmi

14. Surat Kiriman Rasmi

15. Dialog : Dusun Buah-Buahan

16. Keburukan Televisyen Kepada Para Pelajar

17. Dialog : Perbualan

18. Bermalam Di Hutan

19. Berita : Seorang Kanak-Kanak Terbunuh Dijalan Raya

20. Majlis Hari Lahir Saya

21. Aku Menghadiri Majlis Perkahwinan Saudaraku

22. Syarahan : Menghargai Persahabatan

23. Berita : Banjir

24. Persiapan Menghadapi Peperiksaan

25. Sahabat Karibku

No comments: